Husky

Stany Husky se dělí na několik základních řad. Stany Husky se liší využitím a prostředím, do kterého jsou stany určeny:

Stany Husky řady Extreme se hodí svým vybavením a parametry do nejnáročnějších přírodních a povětrnostních podmínek. Stany jsou určeny nejen pro expedice a vysokohorskou turistiku, ale uspokojí každého cestovatele, který vyžaduje špičkovou kvalitu a moderní materiály. Stany v této řadě mají duralovou vnější konstrukci, která zajišťuje snadnou stavbu i v nepříznivém počasí - silném větru či dešti. Vysoký vodní sloupec použitého materiálu zaručuje pohodlný spánek v suchu i při prudkém dešti či sněhu. Pro použití v zimě jsou stany vybaveny sněhovými límci. Stany řady byly testovány v těch nejnáročnějších podmínkách - od ledových Himalájí, před větrné Andy až písky severoafrické Sahary, jejich přednosti však oceníte i při běžném kempování.

Stany z řady Extreme: Fighter, Felen, Flare, Falcon, Flame

Stany Husky řady Extreme light v sobě spojují moderní technologie řady Extreme a zároveň dobrý poměr ceny a výkony řad outdoor. Oproti předchozí řady Extreme má použitou standardní vnitřní konstrukci s duralovými pruty a bez sněhových límců, což vede k dosažení nižší hmotnosti celého stanu. Stany z této řady jsou vhodné na horolezectví, treking, ale i na cykloturistiku a obyčejné kempování. Některé stany mají například silikonizaci, pomocí které se dosáhlo minimální hmotnosti. Spolu s použitím duralových tyčí patří tyto stany mezi nejnižší na trhu.

Stany z řady Extreme light: Beast, Bright, Baron 3, Baron 4, Bret, Buster
Stany z řady Extreme light se silikonizací: Sawaj 2, Sawaj 3.

Stany turistické řady Husky Outdoor. Tyto stany jsou nejuniverzálnější kategorií stanů Husky. Hodí se zejména pro tradiční kempování, víkendové pobyty v přírodě a vodácké výpravy. Stany poslouží jak v kempu, tak v divoké přírodě a nepřekvapí vás v nich žádné rozmary počasí na jaře, v létě nebo na podzim.

Stany z řady Outdoor: Blare, Burton, Bizon3, Bizon 4, Boyard, Bird, Bizam, Boneli, Boneli army

Stany Husky řady Family charakterizuje jediné slovo a tím je prostor! Prostor pro nocování v kempu či v přírodě dostatečně velký pro celou rodinu či partu kamarádů. Důraz při vývoji a konstrukci stanů řady Famili se nekladl pouze na prostor pro nocování, ale vzhledem k rodinnému zaměření, také na snadnou a rychlou stavbu.

Stany z řady Family: Baul 4 / Baul X-line, Baul 5 / Baul 5 X-line, Boston 8, Boston 5, Blander, Bigless, Husky Grande.